Een dag met een gouden randje

03 Feb 2020 | Pupil van de week

25 januari 2020

Een dag met een gouden randje!! Thomas mocht afgelopen zaterdag Pupil van de Week zijn! Waar papa en mama nog dachten dat hij dat misschien te spannend vond, had Thomas er juist super veel zin in! Om 13:30 u werden we verwacht en hadden we een heel warm welkom door Yvette en ook Stephan kwam al even gedag zeggen. Het feest kon beginnen! Eerst wat uitleg over hoe de dag zou verlopen. Dat beloofde veel goeds. Thomas kreeg een heel mooi shirt met pupil van de week erop. Daar was hij heel trots op. Na wat gedronken te hebben ging Thomas met papa mee de kleedkamer in. Daar werd er nog wat gemasseerd door de fysio en er stond lekker harde muziek aan. Toen het veld op om warm te lopen en in te spelen. Daarna nog even terug de kleedkamer in om vervolgens naast de scheidsrechter het veld op te komen lopen. Een glimlach van oor tot oor! Het gaat beginnen…. Eerst handjes schudden en daarna de aftrap! Thomas ging recht op het doel af, ontweek nog wat tegenstanders en…scoorde!

De rest van de eerste helft in de dug-out. Wat was het koud!! Helaas de eerste 2 doelpunten van de wedstrijd waren voor de tegenstander SVMM. Maar Thomas heeft van dichtbij kunnen meegenieten dat er voor de rust door SVF nog de gelijkmaker gemaakt werd: het stond 2-2!
In de rust ook nog de bestuurskamer in. Met cola en cake, lootje trekken, dit is echt een topdag! Vanaf hier hebben we de 2e helft van wedstrijd ook nog even verder warm kunnen bekijken. Emoties op en naast het veld, wat was het spannend! Helaas heeft SVF de wedstrijd net niet gewonnen, maar ze hebben echt héél goed gespeeld!!

Maar toen was het nóg niet klaar… Er wachtte nog een super verrassing op Thomas. Een heuse Pupil van de Week voetbal. Mét handtekeningen van het elftal! En als laatste ook nog patatjes eten.

Die glimlach is niet meer van zijn gezicht af te krijgen! Wat was het een mooie dag! SVF, héél erg bedankt!! En vooral Yvette en het hele SVF 1 team! Iedereen was zo aardig en lief. Dit wordt nog heel lang nagenieten van deze bijzondere dag!