Echteld – SVF, niet opwindend

27 May 2018 | Heren Zaterdag S.V.F. 1

26-5-2018. Al  gauw was het 1-0 voor Echteld.  Achterin werd onnodig de bal verspeeld en lag de weg open voor Echteld om te scoren. Vijf minuten later weer een fout achterin door een verkeerde terugspeelbal  en dan maak je het natuurlijk heel makkelijk voor de tegenstander en werd het 2-0. SVF kreeg de mogelijkheid om de aansluittreffer te maken. Vanwege een overtreding op Freek Scherpenzeel mocht Julian Heijmans een penalty te nemen en deze kans liet hij niet onbenut. (2-1).

Tot aan de rust weinig opwindende momenten. Het spel was zeer matig. SVF begon de 2e helft met een wissel. Wesley Nagel kwam in het veld voor Jorrit van Dam. In de 52e minuut werd door de achterhoede van SVF niet doortastend genoeg opgetreden, waardoor Echteld  heel makkelijk op 3-1 kwam. De overige wissels van SVF werden ingebracht. Daan de  Haas, Roy van de Bildt voor Roel Barten en Julian Heijmans.  Voor Daan en Roy hun debuut in het 1e elftal. De wedstrijd  leek stilletjes naar een einde te gaan. Het zeer warme weer was  hier mede schuldig aan en de uitslag van de wedstrijd had geen enkele invloed op de ranglijst.

Toch nog twee momentjes die genoemd moeten worden. Een uitgespeelde kans van Echteld in de 85e minuut werd prachtig onschadelijk gemaakt door keeper Kevin Kroon. Een minuut later mocht Sander Mocking een vrije bal nemen en Niels van de Berg rondde dit keurig af.  Einde wedstrijd, einde seizoen met DEV als een terechte kampioen.

SVF is geëindigd op een negende plaats met 25 punten uit 24 wedstrijden. Een matig resultaat.

Nu met vakantie en dan weer uitkijken naar een nieuw seizoen. Hopelijk kunnen we weer eens bovenin meedraaien, wat goed is voor SVF in al zijn gelederen.

Laat iedereen genieten van een welverdiende vakantie.

Wim Terwint

FOTOALBUM

Schrijf je in voor de nieuwsbrief