E-spelers in voorwedstrijd tegen UVV

09 Nov 2015 | Pupillen

Maandagavond kreeg ik een telefoontje of we met de E3 zondag 8 november de voorwedstrijd wilde ballen tegen een E elftal van UVV! En of dat ik daar zo snel mogelijk antwoord op had ……. en het liefst ja.

Nu is de zaterdag logisch om te voetballen maar de zondag is andere koek om een team bij elkaar te krijgen. Na veel bellen/appen /mailen en praten hadden we dinsdag toch 8 spelers die mee konden , Ian, Rik, Bas, Bradley, Max, Nova, Babs, Joep en later is Lucha ook nog toegevoegd om met 9 spelers op zondag om 11.30 uur naar UVV in Vleuten te vertrekken.

voorwedstrijd 2We werden gastvrij ontvangen en gelijk naar de kleedkamer geleid om ons klaar te maken voor de wedstrijd. Er is gekozen om 8 tegen 8 te spelen om alle kinderen zoveel mogelijk speeltijd te gunnen en dat ging prima. De teams waren gelijkwaardig qua sterkte dus kregen we over en weer kansen alleen het net van het doel bleef ongeroerd. Dus de einduitslag was 0-0! De opluchting was groot bij diversen omdat dit de eerste keer was dat ze niet verloren hadden, sjappo! Na de wedstrijd kregen alle kinderen inclusief de extra kinderen die mee waren patat met wat te drinken.  Het is weer eens wat anders dan brood of niet!

Om iets voor 14.00 uur moest iedereen zich opmaken om samen met de spelers van het  1e mee het veld op te lopen. Altijd spannend natuurlijk , shirt in het broekje , haar goed , mijn beste gezicht op en mee het veld op! Het was een mooi gezicht om ze zo bij elkaar te zien staan. De toss bij de groten werd gedaan en diverse foto’s genomen. Toen werden de jongens en de meiden bedankt voor hun bijdrage. Nog even afgesproken met de kinderen dat we de eerste helft gingen kijken en in de rust douchen, zo gezegd zo gedaan.  Na het douchen zijn we met 1 punt op zak terug naar Cothen gegaan en volgens mij vonden alle kinderen het een leuke ervaring. Ik vind het in ieder geval leuk.

De foto’s van deze middag kun je bekijken in dit album.

Groet ,
Arnold van Dam

Schrijf je in voor de nieuwsbrief