DOVO JO11-5 tegen SVF JO11-2

02 Oct 2016 | JO11-2, Pupillen

De wedstrijd.

We moesten om kwart over 7 bij de voetbal zijn, want we moesten vroeg spelen bij Dovo. En toen begonnen we met de wedstrijd.

We kwamen met 0-1 voor te staan door de goal van Mika, maar dat duurde niet lang, want Dovo scoorde al snel de 1-1 en vlak daarna scoorden ze de 2-1. Dat was balen. Maar we kwamen goed terug, want Sam maakte de 2-2 en de 2-3 werd gescoord door Koen. Dovo liet het er niet bij zitten en ze scoorden net voor rust de 3-3.

De tweede helft begint. Er gebeurde niks tot op de helft van de tijd. Toen scoorde Dovo de 4-3. Vijf minuten later scoren ze de 5-3. En weer vijf minuten later scoren ze de 6-3.

We kregen nog een paar kansen, maar daar scoorden we niet uit. De uitslag was 6-3 en dat hebben we goed gedaan, tegen de koploper.

Tot volgende week.

Lars Oostveen