Doorgeefkast bij SVF

06 Apr 2024 | Laatste Nieuws

Chris van der Linden heeft voor onze voetbal vereniging een mooie #DOORGEEFKAST” gemaakt.
Op deze manier kunnen we op een duurzame manier clubleden voorzien van voetbalkleding en/of schoenen die nog prima een 2e ronde door kunnen. Deze sportkleding en sportspullen zijn van SVF leden, voor SVF leden.
Deze kast staat in de centrale hal in de kantine.
Wat mag je in deze kast leggen?
* voetbalkleding (géén
wedstrijd tenue)
* ⁠thermokleding
* ⁠Voetbalschoenen
* scheenbeschermers
* keepershandschoenen
Deze kast zorgt ervoor dat je sport DUURZAMER wordt, het scheelt in je portemonnee en het is van een andere SVF topper geweest!
Dus als je iets over heb en je gebruikt het niet meer, leg het dan netjes in deze kast zodat een ander clublid er weer gebruik van kan maken!
De voorraadkast voor de gevonden voorwerpen blijft aanwezig in de ontvangst ruimte van het wedstrijd secretariaat (‘t hok van Joop).
Ook via deze weg willen wij vanuit SVF Chris bedanken voor het maken van deze doorgeefkast. Hier gaan veel leden veel plezier aan beleven 💚⚽️