Donderdag 28 februari weer heerlijke wafels bij SVF

28 Jan 2019 | Laatste Nieuws

Ja u leest het goed. Net als vorig jaar ook nu weer op donderdag i.v.m. de verlichte carnavals optocht op vrijdagavond. Op donderdag zijn er weer diverse vrijwilligers bezig met wafels bakken.

Vanaf 10:30 tot ongeveer 15:30 uur zijn de heerlijke warme wafels weer te verkrijgen in de kantine. De huis-aan-huisverkoop start om 18:00 uur. Onze jeugdleden zullen dan de wafels bij u aanbieden. U zult begrijpen dat deze dan niet meer warm zijn.

Een tip voor hen die ´s avonds langs de deur wafels kopen. U kunt deze wafels heel eenvoudig warm krijgen door deze in de koekenpan te leggen en langzaam warm te laten worden.

Zoals altijd is de opbrengst ook nu weer bestemd voor de financiering van jeugdactiviteiten.

Wij hopen dat vele Cothenaren onze actie zullen ondersteunen.

Alvast smakelijk eten.