DEV – SVF, Zeer matige wedstrijd

13 Sep 2022 | Heren Zaterdag S.V.F. 1

De bekerwedstrijd DEV – SVF was zeer matig van de kant van SVF. Werklust was prima in orde, maar alleen daardoor win je maar zelden een wedstrijd. Binnen 15 minuten stond SVF al met 2-0 achter. De ruststand was echter 4-0. SVF wist hiertegenover aanvallend weinig terug te doen. Weinig spelers van SVF behaalden hun niveau.

Na de rust leek het dat SVF beter in haar spel kwam, maar DEV liet de teugels wat vieren en was al met hun gedachten bij een overwinning. Beide trainers wisselde veel, maar aan de stand van 4-0 kwam geen verandering. Hopelijk zal trainer Joost gauw met de sterkste formatie aan de aftrap kunnen staan.

Ik verwacht wel meer supporters bij de komende wedstrijden. Deze wedstrijd werd, van de kant van SVF, slechts door een hand vol supporters aanschouwd, waarschijnlijk nog velen met vakantie.

Foto’s staan, zoals vanouds klaar in een album.

Wim Terwint