DEV E7 – SVF E3

22 Nov 2015 | Pupillen

Zaterdag 21 nov. hebben wij onze derde bekerwedstrijd gespeeld uit in Doorn. Omdat er een paar afzeggingen waren mocht mijn tweelingbroer meespelen. We begonnen goed aan de wedstrijd en stonden al snel met 3-0 voor door een hattrick van Wisse. We hadden al snel door dat we deze wedstrijd gingen winnen, bij rust was het 6-0. Met de aanwijzingen van  Arnold en Nancy gingen we de tweede helft in, Luuk mocht voetballen en Rik stond de tweede helft in het doel. Ik vond dat we als een echt team stonden te spelen met zijn allen. Het mooiste doelpunt was van Luuk van afstand in een keer in het doel, boem. We hebben uiteindelijk met 16-0 gewonnen, 5 doelpunten van Wisse, 4 doelpunten van Joep, 4 doelpunten van Jasper, 1 doelpunt van Rik, 1 doelpunt van Luuk en één van mij. Na afloop zijn we getrakteerd door onze leiders op drinken, friet en een frikandel. Groetjes Sjoerd.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief