DEV E5 – SVF E3

20 Mar 2016 | Pupillen

Vandaag 19-03-2016 spelen we uit tegen DEV E5. De eerste wedstrijd na de winterstop hebben we van deze tegenstander 2-4 verloren.

Na een goede warming-up begonnen we met de wedstrijd. Na een aantal goede kansen uit hoekschoppen hadden we het gevoel dat we kans hadden
om deze wedstrijd te winnen. Opnieuw kreeg Rik een goede kans met een afstandschot schoot hij de 0-1 binnen 

We gingen de rust in met een 0-1 voorsprong. In de 2e helft werd DEV sterker en kreeg meer kansen. Na een goede redding van Stijn kwam de bal bij een speler van DEV terecht en die schoot de 1-1 binnen. Dit was ook de eindstand en een terechte uitslag gezien de kansen aan beide kanten.

Goed gedaan om tegen deze tegenstander nu een gelijkspel te halen. Het gaat steeds beter met ons team.

Groetjes Floor.