De jeugd heeft de toekomst!

20 Aug 2018 | Laatste Nieuws

De belangrijkste groep leden van SVF is onze jeugd, die uit meer dan 50% van het totaal aantal leden bestaat. De jeugd heeft de toekomst en is belangrijk om ervoor te kunnen zorgen dat onze mooie voetbalvereniging ook op de lange termijn kan blijven bestaan.

Ondanks dat het grootste gedeelte van de leden tot de jeugd behoort, heeft de jeugd tot op heden weinig kans om zijn of haar stem te laten horen binnen de vereniging. Daar wil SVF graag wat aan gaan veranderen.

Daarom zal er vanaf het seizoen 2018/2019 een SVF Jongerenraad worden opgericht.

Op deze manier kan de jeugd zijn of haar stem laten horen aan het bestuur over onderwerpen die voor hun van toepassing zijn.

De centrale vraag van de SVF Jongerenraad is; Hoe houden we de jeugd, in de breedste zin van het woord, betrokken bij het voetbal én bij SVF?

De SVF Jongerenraad zal één keer per kwartaal bij elkaar komen om te vergaderen over allerlei onderwerpen die de jeugd aangaat. De uitkomsten van de vergaderingen zullen worden teruggekoppeld aan het bestuur.

Wie zoeken wij?

• Enthousiaste voetballers en voetbalsters (uit de jeugdteams van 013 tot en met 019) die niet uitgepraat raken over voetbal;
  • Goede ideeën over hoe het voetbal nóg leuker kan worden voor jongeren;
  • Jongens en meiden die hun mening durven te delen;
  • En echte doorzetters die van een uitdaging houden.

Wat doen de leden van de SVF Jongerenraad?

• Actief meedenken en meepraten over hoe het voetbal nog leuker gemaakt kan worden voor de jongeren;
  • Advies geven aan het bestuur over relevante voetbalzaken.

Wat krijg je ervoor terug?

• Inspraak op onderwerpen die voor jou belangrijk zijn;
  • Pluspunt voor op je CV.

Dus ben jij de persoon die we zoeken, neem dan contact op met Stephan Rieff (06-50411964) of Sander Botman (06-40072334)

Sportieve groet,

Stephan & Sander