De eerste oefenwedstrijd na de winterstop.

12 Jan 2016 | Pupillen

SVF E3G – SVL E2.
Het was wel weer lekker om een wedstrijd te spelen. De wedstrijd begon goed en algauw was er een doelpunt gemaakt door Floor. Het stond dus 0-1 voor ons.

Maar dan valt Wisse en die gaat met flinke pijn het veld af. Maar wij spelen toch verder. Het gaat goed en er word weer gescoord door ons. 0-2 dus het gaat goed En daarna gaan we met een voorsprong de rust in. Als we weer beginnen word er natuurlijk ook door de tegenstander gescoord 2-2 . Maar er is nog tijd dus ook nog kans.

Maar als er een eigen doelpunt gemaakt word door ons. Dan beginnen we er al een beetje aan te denken dat we gaan verliezen. We hebben nog maar 10 minuten tijd maar toch gaan we er nog steeds met volle kracht tegen aan. En dat helpt want dan scoorde Luuk nog even het laatste doelpunt. Het was een leuke wedstrijd en een leuke eindstand 3-3. Groetjes Nova