De competitie begint weer!

19 Sep 2019 | Laatste Nieuws

Aanstaande zaterdag 21 september is de eerste competitiewedstrijd thuis. Het seizoen begint spectaculair met een derby tegen sv Odijk. De aftrap begint om 14:30 op sportpark De Kamp. Het is een belangrijke wedstrijd waarin het voor SVF belangrijk is om de competitie goed te beginnen. De voorspellingen geven aan dat het zaterdag mooi weer belooft te worden, we hopen u allemaal zaterdag te zien om het eerste elftal aan te moedigen.

Balsponsor van de wedstrijd
De balsponsor van deze mooie derby is Laysan. SVF wenst Laysan een mooie wedstrijd toe.

Tweede elftal
Ook het tweede elftal speelt thuis en kan uw steun goed gebruiken. Om 12:30 uur trappen zij af tegen DOSC 3.

Er zijn ook diverse jeugdteams die thuis spelen dit weekend. Bekijk het volledige programma hier

De winter komt eraan
De zomermaanden zijn voorbij en de koudere maanden komen er weer aan. Daarom heeft SVF voor komend seizoen nieuwe sjaals laten maken. Deze sjaals zijn te verkrijgen voor slechts €12,50 in de kantine.