De Bilt JO13-6 tegen SVF JO13-3G

25 Apr 2017 | JO13-3, Pupillen

Zaterdag 22 april hadden we een middagwedstrijd in en tegen De Bilt. We hadden al twee keer tegen De Bilt gespeeld en ze staan bovenaan. We wisten dus een beetje wat we konden verwachten.

Omdat Max geblesseerd is, ging Daan Kole deze keer mee als keeper. In een ijzig koude wind begonnen we aan de wedstrijd. We deden echt ons best: Daan kwam een paar keer goed uit, Wisse schoot een paar keer op doel, Leen had een paar strakke corners en de rest van de jongens en meiden deed wat ze konden. Maar het wilde maar niet lukken om de bal erin te krijgen.

Aan de andere kant had De Bilt wat meer geluk en vlogen de ballen wèl via binnenkant paal in het doel. Maar ze staan niet voor niets bovenaan, ze waren gewoon een maatje te groot.

Hopelijk weten we volgende keer het net weer te vinden!

Stijn Vermeij