D.E.V. F5 – SVF F2

10 Sep 2015 | Pupillen

Zaterdag, 29 augustus, moesten wij spelen tegen D.E.V. Vroeg verzamelen en op naar Doorn. Daar kwamen we erachter dat we onze wedstrijdkleren vergeten waren.
Met spoed is Arthur, de vader van Dustin, heen en weer gereden om onze spullen te halen. Dan snel omkleden en beginnen. Na het fluitsignaal wist Jurre gelijk in balbezit te komen en binnen 20 seconde te scoren. 10 minuten verder wist Jari met een mooi schot de 0-2 binnen te tikken. Na een mooi samenspel kwam via Sjors de bal weer bij Jurre, die nu net naast schoot.
Nu was Sem aan de beurt: mooi schot 0-3. Imre, die had gerekend op een lekker potje keepen , begon zich al aardig te vervelen. Toen kreeg Beau de bal voor en scoorde ook.
Jurre, die vandaag lekker op stoom was, ramde er nog even 3 doelpunten in. Rust, even wat drinken en de nieuwe opstelling doornemen met Jan-Willem.

Na de rust gelijk een mooie bal van Dustin op Sem, tik tik 0-8. Gelijk daarop weer een kans voor Sem, en in de herkansing een mooie actie en het schot van Jorik. Om de misser van daarvoor goed te maken, en met de hulp van een voorzet van Jari, schoot Sem 0-9 binnen. Vervolgens Jari 0-10, Sven 0-11, die na een mooi actie zijn eerste doelpunt maakte, 0-12 Jurre, 0-13 Beau, 0-14 Jurre en als afsluiter knalde Imre de 0-15 binnen.

Na afloop kwam niemand minder dan Kees Jansma onze kleedkamer binnen. Hij had ons zien spelen en was erg onder de indruk. Hij durfde het eigenlijk niet te vragen, maar wilde toch wel graag met ons op de foto.  Daar moesten we wel even over nadenken, maar we hebben dat natuurlijk gedaan. Het was een mooie voetbaldag met veel doelpunten. Groetjes, Beau de Ruiter