Coronamaatregelen bij SVF

19 Nov 2021 | Laatste Nieuws

Beste SVF’ers,

Het bestuur heeft aan Petra van Echtelt en Jeroen van Schaik gevraagd of zij de maatregelen binnen SVF rond de Corona-situatie willen coördineren. Dit willen zij graag doen.

Naar aanleiding van de persconferentie zijn een aantal maatregelen afgekondigd die effect hebben op het reilen en zeilen binnen onze vereniging. Wij hebben een aantal maatregelen vertaald naar onze vereniging zoals de anderhalve meter afstand, geen publiek, het Coronatoegangsbewijs (CTB) en het toezicht hierop. Deze zijn hieronder bijgevoegd:

Klik hier voor de coronaregels

Dit document komt ook in het hok van Joop te liggen, voor de bezoekende verenigingen, zodat iedereen op het sportpark weet wat de afspraken zijn.

Wat wij heel duidelijk willen benadrukken is dat publiek helaas niet meer welkom is bij trainingen en wedstrijden. Daarom zal de kantine dan ook GESLOTEN zijn voor publiek. Dit betekent dan ook dat de kinderen bij het hek afgezet moeten worden. Na afloop van de training op woensdagmiddag zal er een trainer aanwezig zijn bij het hek om zicht te houden op een goede overdracht. Hierbij geldt een uitzondering voor alle personen die functioneel noodzakelijk zijn voor de wedstrijden, zoals scheidsrechters, trainers, coaches, leiders, onderhoudsprofessionals, vrijwilligers en strikt noodzakelijke rij-ouders. Tevens houdt iedereen anderhalve meter afstand tot elkaar.

Voor het toezicht op de Coronatoegangsbewijzen hebben we mensen nodig. Hieronder vind je een schema waarin dit geregeld is:

Klik hier voor het schema voor CTB Checkers

Op de zaterdagen van 9.00 uur tot 13.00 uur vragen we de ouders van de jeugdteams (tot de JO19) om de CTB’s te checken. Vanaf 13.00 uur tot 17.00 uur vragen we dit aan de JO19 en de seniorenteams op zaterdag. Op zondag regelt het tweede zelf deze check. De teams zelf zorgen zelf voor de invulling van de uren. Te denken valt aan 4 blokken van 1 uur of 2 blokken van 2 uur etc. De volgende teams zijn de komende weken aan de beurt:

• 20-11-2021 ochtend MO17-1 middag SVF3
  • 27-11-2021 ochtend JO11-1 middag JO14-1
  • 04-11-2021 Mocht bij de persconferentie van 3 december geen wijzigingen van bovenstaande doorgevoerd worden dan is het volgende team aan de beurt: ochtend JO12-1 middag JO15-1

Deze maatregelen zijn in eerste instantie ingezet tot 4 december. Wij zullen jullie bij veranderingen in beleid z.s.m. informeren. Als er naar aanleiding van deze informatie vragen, tips en/of opmerkingen zijn, laat het Jeroen of Petra weten. Zij zijn te bereiken via:

Jeroen van Schaik (06-23279516) en Petra van Echtelt (06-13914739)

Met vriendelijke groet,