Combi abonnement voor SVF-ers bij TC de Kamp

30 Jan 2021 | Laatste Nieuws

Omdat we graag willen dat onze senioren voetballers kunnen blijven sporten tijdens de Corona-maatregelen, willen wij je een combi abonnement aanbieden bij Tennisclub de Kamp.

Dankzij de samenwerking met Tennisclub de Kamp kunnen wij een abonnement van € 50,- aanbieden voor de periode van 1 maart tot 1 juni 2021. (3 maanden)

Met dit abonnement kunnen onze leden blijven sporten en helpen we beide clubs aan extra omzet in deze zeer lastige periode.

Op dit moment mag er vanwege de Lockdown alleen gesingeld worden. Zo lang de lockdown duurt, is er ruimte voor maximaal 20 SVF-ers die gebruik kunnen maken van dit fraaie combi abonnement.

Zodra de lockdown opgeheven wordt mag er weer gedubbeld worden en ontstaat er automatisch meer ruimte en kunnen er meer mensen komen tennissen. Wij weten op dit moment nog niet wanneer deze lockdown opgeheven wordt. Het zou zo kunnen zijn dat er per 1 maart, op het moment van ingang van dit combi- abonnement, er dus gewoon gedubbeld kan worden.

TC de Kamp kan eventueel 2e hands rackets te leen aanbieden in het geval je geen eigen racket hebt.

Je kan dit aangeven op het inschrijfformulier of je hier gebruik van wilt maken.

Tennissen bij TC de Kamp biedt vele voordelen. Het complex is 7 dagen per week open en beschikt over 4 kunstgrasvelden. Er kunnen dus 8 personen per keer recreatief tennissen. Met uitzondering van de competitie periode kan er tot 23.00 uur gespeeld worden. We gaan ervan uit dat de avondklok dan opgeheven is. We respecteren natuurlijk te allen tijde de adviezen en richtlijnen van de overheid. Reserveren doe je op het park op het afhangbord.

Normaliter speel je maximaal ¾ uur aaneengesloten.

Voor SVF-ers die het spel niet beheersen biedt TC de Kamp, bij voldoende aanmeldingen, een aantal introductielessen aan voor een gereduceerd tarief. Om kennis te maken met alle spelregels bieden wij een open avond aan waarin we je ook informatie geven over de toegang tot het park en huisregels.

Alle senioren leden van SVF zijn welkom. Om je te kunnen inschrijven bij de KNLTB hebben we een digitale pasfoto nodig. Indien we over een pasfoto beschikken, omdat je bijvoorbeeld spelend lid bent, stellen we deze beschikbaar. Anders vragen we je een pasfoto aan te bieden bij het opsturen van het inschrijfformulier.

Namens het bestuur van SVF en TC de Kamp hopen we dat deze aanbieding enthousiast ontvangen wordt en dat vele SVF-ers hiervan gebruik gaan maken.

Met sportieve groet,

Het bestuur van TC de Kamp en SVF