CJVV MO13-2 tegen SVF MO13-1

29 Jan 2017 | MO13-1, Pupillen

Zaterdag om 11.00 moesten we uit spelen tegen CJVV. Na een korte warming-up ging de wedstrijd van start.

In de eerste helft scoorde Floor een mooi doelpunt. Die werd gevolgd door prachtig doelpunt van Jikke. Nog geen 5 minuten later tikte Jennefer hem ook in het net na een mooie voorzet van Floor. Toen floot de scheidsrechter en gingen we met 0-3 de rust in.

De 2de helft begon lekker want na een mooie voorzet van Floor scoorde ik en stond het 0-4. Maar daar reageerde CJVV op. Met een corner van CJVV scoorde ze een onhoudbaar doelpunt voor Maud (1-4). En daarna volgde het 2de doelpunt van CJVV het stond toen (2-4). We hadden een paar mooie kansen maar helaas misten we ze. En toen net in de laatste 5 minuten scoorde ik nog na een mooi voorzet van Jikke. Toen floot de scheids af, en YES we hadden gewonnen.

Bianca de moeder van Babs had gezien dat er daar een bord hing van onze sponsor TriomfTours. Toen zijn we daarmee nog op de foto geweest.

Het was een topwedstrijd meiden!! 🙂 

Groetjes Lisa van Dam