CJVV JO11-2 tegen SVF JO11-1

10 Oct 2017 | JO11-1, Pupillen

Zaterdag 7 oktober spelen we uit tegen CJVV uit Amersfoort. Het was een winderige en regenachtige dag!

We beginnen goed met de wedstrijd, na 5 minuten laat de keeper de bal los. Bram was er snel bij en tikte de 0-1 binnen. 2 minuten later is het weer raak, Mika schiet de 0-2 binnen. De jongens dachten die gaan we even makkelijk verslaan. Dus er werdt niet meer goed overgespeeld en dus ook niet meer gescoord in de 1e helft. Na een tactische uitleg van de leiders werd er de 2e helft veel beter gespeeld.

Er werdt goed opgebouwd vanuit achter- middenveld en over de flanken. Toon kreeg veel goeie ballen aangespeeld en kon daar door de 0-3, 0-4 en 0-5 binnen schieten. Ook Bram wilde nog een keer een doelpunt maken en scoorde 0-6. Dat ging lekker. Toon scoorde nog 0-7, daarna volgde nog een eigen doelpunt van CJVV. De teller stond op 0-8. Maar we wilde voor de 0-10 gaan. Lucha scoorde nog 0-9 en Toon bepaalde de eindstand op 0-10.

De 2e helft hebben jullie laten zien hoe er gevoetbald moet worden. Goed om te zien dat we elkaar een doelpunt gunde!

Het was de wedstrijd van Toon met zijn 5 doelpunten. De verdedigers en Stijn wil ik ook een compliment geven dat ze de 0 gehouden hebben.

Bram Koster