CJVV JO09-6 tegen SVF JO09-2

11 Oct 2016 | JO09-2, Pupillen

Met de slaap nog in de ogen vertrokken we naar Amersfoort voor de wedstrijd CJVV tegen SVF. Sem kon er vandaag helaas niet bij zijn. Dit team had tot op heden nog geen wedstrijd gewonnen dus dit zou mogelijk de eerste gewonnen competitiewedstrijd voor SVF kunnen gaan worden.

Het eerste fluitsignaal en vol goede moed gaan we van start. De bal gaat over en weer en het gaat gelijk op, de kansen gaan er ongetwijfeld komen. We zijn inmiddels 12 minuten in de wedstrijd en er is nog geen doelpunt gevallen. Er wordt goed verdedigd door SVF en diverse keren spelen we op de helft van CJVV. In de zestiende minuut valt dan het eerste doelpunt van de wedstrijd voor CJVV 1-0. SVF geeft niet op en blijft het proberen, verdedigend gaat het even wat minder. De speler van het eerste doelpunt ziet kans nog een keer op het doel te schieten en helaas onhoudbaar voor Giel. 2-0. Al snel volgt het derde doelpunt en fluit de scheidsrechter voor de rust.

Vol goede moed gaan de jongens van SVF in de aanval en komen vlakbij het doel van CJVV maar wordt het schot geblokt door een verdediger. SVF blijft het proberen, een lange sprint naar voren en het eerste doelpunt is in zicht. Shit weer een verdediger die kans ziet de bal weg te trappen. CJVV blijft het ook proberen maar Giel laat zich niet makkelijk passeren. Weer een kans voor SVF op de counter, maar helaas het shot is naast. Dan het laatste fluitsignaal, eindstand 5-0.

Leuke wedstrijd en de jongens boeken vooruitgang en hebben er plezier in.

Volgende week gaan we het vol goede moed gewoon weer proberen.

jo9-2-foto-1-okt