Candia’66 JO10-2 tegen SVF JO10-1

17 Sep 2016 | JO10-1, Pupillen

Vandaag, 17 sept.  moesten we al heel vroeg uit de veren voor onze wedstrijd op hoogte bij Candia in Rhenen.

Omdat Beau vandaag een hardloopwedstrijd ging lopen moesten we op zoek naar extra spelers, gelukkig was de JO11-1 bereidt om hun spelers Lucha en Bram aan ons mee te geven waarbij wij wel de instructie meekregen om Lucha de eerste helft en Bram de tweede helft te laten spelen. We mochten bij Candia op het eerste veld spelen en ik mocht voor de wedstrijd de warming up aanvoeren.

We begonnen de eerste helft wat slapjes zodat Candia meteen al een paar kansen kreeg. Maar na circa 10 minuten kregen we steeds meer grip op de wedstrijd en na 15 minuten was het Lucha die de 0-1 liet aantekenen na een schot die via de binnenkant van de paal in het net terecht kwam. Dit was het sein om gas bij te geven en twee minuten later was het Sjors die de bal van achteruit mee gaf aan Jari, die hem vervolgens meegaf aan Sem die de vrijstaande Jurre wist te bereiken en de 0-2 was een feit. Candia kwam er even later uit door onoplettendheid in onze verdediging en tekende de 1-3 aan.

Nadat iedereen weer op zijn positie stond en van daaruit bleef voetballen was het Lucha die Sem wist te bereiken, die vervolgens de bal beheerst in het doel werkte 1-3!! We bleven hard werken en nadat de bal bij een corner van ons werd weggeschoten en op de middenlijn lag was het Jari die zich geen moment bedacht en vol uithaalde, de bal vloog als een vuurpijl door de lucht en de keeper had het nakijken 1-4!! We bleven vervolgens tot de rust goed samenspelen.

In de tweede helft kwam Bram in het veld voor Lucha. Bram mocht centraal achterin samen met Jari, Sven en later Sjors zorgen dat Dustin niet meer in actie hoefde te komen, dit lukte grotendeels. We bleven de tweede helft hard werken en na circa 15 minuten was het Imre die de 5-1 wist binnen te werken. Deze stand wisten we tot het einde vast te houden zodat we met de volle buit konden terugkeren naar Cothen. Bram en Lucha hartelijk bedankt voor het meedoen.

Komende week kunnen we toewerken naar de wedstrijd van volgende week zaterdag als de koploper naar Cothen komt te weten DOVO. We kijken nu al uit naar deze wedstrijd!!

Groetjes Sjors van Rooijen