Bunnik ’73 JO13-2 tegen SVF JO13-1

28 Oct 2017 | JO13-1, Pupillen

Om 11:30 begon de wedstrijd SVF JO13-1 tegen Bunnik. Helaas zonder onze krachtpatser Rens van der Graaf, gingen we beginnen aan een belangrijke wedstrijd voor het kampioenschap.

Met gezonde wedstrijdspanning stappen we het veld op. Ondanks een goede start hebben we toch een moeilijke eerste helft. We winnen bijna geen duels. En na de eerste kans van Bunnik wordt het net gelijk gevonden: 1-0. Na een hartig woordje van onze coach Onno stappen we weer met moed het veld op.

De start is een beetje moeizaam, maar we begonnen steeds meer duels te winnen. Uiteindelijk gingen we met alles wat we hadden voor de overwinning. Toen kregen we hand vol kansen maar hij ging er maar niet in ! Uiteindelijk vonden we toch het net met een prachtig hakje van Finn: 1-1.

Helaas konden we geen extra doelpuntje pakken maar toch hebben we de wedstrijd goed afgesloten.

Groetjes,

Tijl van Dinten

Schrijf je in voor de nieuwsbrief