Bunnik ’73 E4 – SVF E3G

05 Dec 2015 | Pupillen

Hoi allemaal,
Ik ben Babs van Hengstum, ik ben 10 jaar oud en ik woon in Cothen. We hebben een wedstrijd gespeeld tegen Bunnik en we moesten uit. We begonnen zoals elke zaterdag bij S.V.F. We gingen met goede zin en hoop er naar toe. Toen we er waren werden we naar de kleedkamer geleid. Toen we ons omgekleed hadden kreeg iedereen te horen op welke positie hij/zij stond. We stonden allemaal op ons sterkste positie. Dat was terug te zien in de wedstrijd. Algauw scoorde Wisse de 0-1 na een paar minuten scoorde Joep via de rebound de 0-2. Hoewel de verdediging goed stond volgde de 1-2 en daarna zelfs de 2-2. In de rust kregen we weer een tactische bespreking. En dat pakte goed uit want Rik scoorde met een goed schot de 2-3. Menig dat we goed verdedigde kwam Bunnik niet meer tot scoren en scoorde Wisse de 2-4. Aan het einde van de wedstrijd scoorde Wisse ook de 2-5. We hebben het erg naar ons zin gehad. Dit was onze 1e overwinning in de competitie. En hij was ook nog verdient ook.
Groetjes Babs.