Bryan Pouw nieuwe trainer SVF 2

07 Jul 2023 | Laatste Nieuws

Bryan Pouw is komend seizoen de nieuwe trainer van SVF 2.

Na vele gesprekken met interne maar ook externe kandidaten heeft SVF de keuze gemaakt voor Bryan Pouw. Bryan is een ambitieuze jonge trainer, die met eigen visie en kijk op het voetbal zijn kans wilt pakken bij SVF.

Het afgelopen jaar heeft hij veel ervaring opgedaan naar tevredenheid van de club, als trainer van de dames van SVF en soms op verzoek als gast -trainer bij het 2e -elftal. Onder toeziend oog van hoofdtrainer Gerard Pouw en Gerard Mocking van commissie voetbalzaken zal hij komend seizoen worden begeleid richting de ambitie welke Bryan heeft uitgesproken. Daarmee kiest SVF voor de jeugd en kijkt men vooruit naar de toekomst.

Voorzitter Voetbalzaken (Rene Koedam); “ Met het oog op de toekomst willen we als voetbalvereniging SVF, spelers, trainers met ambitie de kans geven om zich verder te ontwikkelen. Bryan is voor ons een fantastisch voorbeeld. Als trainer heeft hij de afgelopen jaren laten zien wat hij kan. Daarnaast heeft hij ook vaak uitgesproken wat hij persoonlijk graag zou willen. Wij willen hem deze kans geven en daarbij horende vlieguren laten maken bij zowel de jeugd (als trainer van de JO14-1) als senioren trainer van SVF 2”.

Bryan start in September met de opleiding UEFA C Youth (TC3) bij de KNVB.

Bryan; “Ik ben zeer trots en blij dat ik deze uitdaging kan aangaan, samen met de staf en spelers van de selectie en de JO14-1. Samen gaan we er een mooi seizoen van maken. Beide teams (JO14–1 en SVF2) zijn het afgelopen seizoen geëindigd met een duidelijke strategie en speelstijl. Dat heeft leuke wedstrijden opgeleverd van beiden. Niet altijd met het gewenste resultaat maar daar gaan we proberen wat aan te doen. De druk zal gelijk hoog zijn omdat we dit seizoen met SVF 2 terugkeren in de 4e klasse. Ik kijk er naar uit….”

Op zaterdag 5 Augustus start de selectie van SVF met de start van het nieuwe seizoen.

Wij wensen Bryan namens SVF ontzettend veel succes!