Vergeet niet te stemmen op SVF!

17 Sep 2022 | Laatste Nieuws

Beste SVF-ers,

Voorgaande jaren hebben wij als SVF meegedaan de Rabo ClubSupport, zo ook dit jaar. Dit initiatief vanuit de Rabobank laat iedereen die een rekening en een gratis lidmaatschap heeft stemmen op zijn of haar favoriete vereniging, Dit kost jezelf helemaal niks en hiermee kan je SVF steunen, hoe meer stemmen naar SVF, hoe meer financiële steun SVF ontvangt vanuit de Rabobank. Kortom, jouw stem is Geld waard voor SVF, hoe tof is dat?

SVF wil met de financiële bijdrage vanuit de Rabobank nieuwe materialen aanschaffen die de jeugd kan gebruiken tijdens trainingen en wedstrijden.

Ook wil SVF dit geld gebruiken om in deze Corona tijd de club er door heen te helpen. Ook SVF heeft het zwaar in deze tijd.

Hoe kan ik mijn stem uitbrengen?

Zoals hiervoor genoemd is het belangrijk dat je een rekening hebt bij de Rabobank, daarnaast heb je ook een lidmaatschap nodig, heb je dat op dit moment nog niet en wil je wel SVF steunen? Lid worden is heel simpel! Volg de onderstaande instructies en breng zo snel mogelijk je stem uit!

Het aanmelden voor een lidmaatschap kan op 2 manieren, via je normale webbrowser of via de Rabo Bankieren App.

Voor je normale webbrowser volg je deze stappen;

Stap 1:

Klik op deze link.

Stap 2:

Klik op de oranje knop.

Stap 3:

Log in met je eigen bankgegevens en volg de overige stappen op de site van de Rabobank om je lidmaatschap definitief te maken!

Om lid te worden via de Bankieren app volg je de volgende stappen in de app.

In de app ga naar Zelf Regelen, druk vervolgens op Mijn Lidmaatschap. Nadat je dit gedaan hebt krijg je de optie Ja, ik doe mee! als je nog geen lid bent, druk op de oranje knop en je bent lid! Zo simpel is het!

Hoe breng ik mij stem uit?

Ga naar de volgende link: https://www.rabobank.nl/particulieren/leden/clubsupport/

En druk op de oranje knop.

Deze afbeelding heeft een leeg alt-attribuut; de bestandsnaam is oranje-knop.png

Vervolgens zoek je op SVF en kies je nog 2 of 3 andere verenigingen om je overige stemmen te verdelen.

Bij het stemmen via de app neem je dezelfde stappen als dat er bij het lid worden genomen moeten worden, als je nu op Mijn Lidmaatschap drukt dan krijg je de optie Rabo ClubSuppport. Druk hierop en zoek op SVF, ook hierbij kan je meerdere verenigingen kiezen om je andere stemmen de verdelen.

Mocht je nog inspiratie nodig hebben voor je andere stemmen? Denk dan aan de andere Cothense verenigingen die meedoen aan de ClubSupport zoals bijvoorbeeld Fortissimo of Excelsior.

Heb je nog vragen of wil je gewoon meer informatie? Klik dan op onderstaande link.

Stemmen kan vanaf 5 september t/m 27 semptember!

Deel dit bericht met iedereen die je kent zodat SVF zoveel mogelijk stemmen ontvangt!