Bekerwedstrijd tegen Bunnik, nul punten voor SVF

03 Sep 2018 | Laatste Nieuws, SVF 1

De wedstrijd begon met een verassende keeper bij SVF. De achttien jarige Timo de Groot maakte zijn debuut in het 1e elftal. De 1e helft weinig hoogtepunten. Bunnik de iets betere ploeg wat tot uitdrukking werd gebracht door een doelpunt in de 15e minuut. Op links kreeg een speler van Bunnik de gelegenheid om op het doel van SVF te schieten. Timo raakte de bal nog wel aan, maar kon niet voorkomen dat Bunnik op voorsprong kwam. SVF creëerde nog wel wat kansen, maar de afronding bleef steeds achterwege, zodat men ging rusten met een stand van 0-1.

De 2e helft begon SVF met twee wissels. Jorrit van Dam en Stephan Rieff voor Rigino Odijk en Roel Barten. Even later kwam ook Daan de Haas in het veld voor Julian Heijmans. Al gauw kwam SVF op gelijker hoogte. Een hoge bal werd richting de keeper gespeeld. Daan hinderde de keeper op correcte wijze, waardoor hij de bal weer los liet en SVF op 1-1 kwam.

In de 60e minuut zou Stephan Rieff een speler van Bunnik onreglementair tegen gehouden hebben en de scheidsrechter gaf hier een penalty voor die onberispelijk door Bunnik werd ingeschoten (1-2).
Zes minuten later, kwam Nick Vermeer net iets te kort om een pass van Bunnik te onderscheppen, waardoor keeper Timo drie spelers op zich af zag komen en begrijpelijk geen mogelijkheid zag om een doelpunt te voorkomen. (1-3)

Twee minuten voor tijd stopte Timo in eerste instantie een uitgespeelde kans van Bunnik, maar de 2e poging was wel raak en zo kwam de eindstand op 1-4. Een welverdiende overwinning van Bunnik. Vorige week een betere wedstrijd gezien van SVF. Het is duidelijk dat SVF nog in haar ritme moet komen. Morgenavond om 20:30u oefent SVF tegen MEC’07. Aanstaande zaterdag 8 september speelt SVF de 2e bekerwedstrijd uit tegen OSM. Aanvang 14:30 uur.

Foto’s van deze wedstrijd kunt u vinden in het album.

Wim Terwint