Bekerwedstrijd SVF – ‘t Vliegdorp

09 Sep 2019 | Heren Zaterdag S.V.F. 1

Gelukkig een betere wedstrijd dan vorige week (6-0). Wel moeten wij dan eerlijk bekennen dat de tegenstander van vandaag niet te vergelijken is met Houten. SVF won uit eindelijk met 6-3, waaronder mooie doelpunten.

De trainer heeft steeds meer de beschikking over alle spelers en dat konden wij terugzien in het vertoonde spel. Met de verslagen van de wedstrijden zal ik beginnen vanaf de eerste competitiewedstrijd.

a.s. Zaterdag 14 sept. om 14:30u speelt SVF wederom een bekerwedstrijd en wel uit tegen Faja Lobi. Op zaterdag 21 september speelt SVF de eerste wedstrijd van de competitie thuis tegen Odijk. Wij zullen deze competitie meerdere wedstrijden spelen in onze directe omgeving.  Zoals; Bunnik, DEV, Driebergen, DVSA, Odijk, SVMM, Austerlitz en Oranje Wit.

Hopelijk zullen ook veel supporters deze uitwedstrijden bezoeken. De afstand mag geen belemmering zijn.

Foto’s staan in het album.

Wim Terwint