Bekerwedstrijd SVF JO11-2 tegen Schalkwijk JO11-2

24 Oct 2016 | JO11-2, Pupillen

Zaterdag 22 oktober speelden we onze derde bekerwedstrijd. De eerste twee hadden we gewonnen. In plaats van vroeg in de ochtend, speelden we nu laat in de ochtend om 12.00 uur.

Er waren een paar afmeldingen van spelers uit ons team, maar er konden gelukkig drie spelers uit de E1 meespelen. Dit waren Wessel, Toon en Rens. Ik mocht weer de keeper zijn en vind dit heel leuk om te doen. Ik hoop wel dat Stijn, onze vaste keeper, weer snel beter wordt, dan kan ik weer gaan voetbballen. Ook dat vind ik heel leuk. Ik denk er wel over om volgend jaar verder te gaan met keepen!

De aftrap was voor Schalkwijk. We begonnen heel goed, maar we misten heel veel kansen. Het was Schalkwijk die de 1-0 maakte. Tot de rust werd er niet meer gescoord.

Na rust was het Toon die de 1-1 maakte. We dachten toen dat we weer kans maakten. Helaas was het Schalkwijk die toen de 2-1 en de 3-1 maakte. We kregen nog wel een paar kansen, maar we konden niet meer scoren. Aan het einde van de wedstrijd floot de scheids af.

Jammer dat we verloren hebben, maar we hebben wel weer ons best gedaan.

groetjes Duncan

Schrijf je in voor de nieuwsbrief