Bekerwedstrijd SVF F2 – Houten F7

03 Apr 2016 | Pupillen

Ik ben helemaal blij, want we mochten een extra wedstrijd spelen. Ook nog op woensdagavond, echt gaaf! Mijn opa ging ook gezellig mee kijken.

We moesten om 17.30 verzamelen, het was best haasten voor veel ouders. Sommige kwamen gelijk uit het werk, zonder te eten. Of ze hadden een pizza in de hand.

Helaas kon Sjors niet meedoen, want die had last van zijn arm. We hadden maar 1 wissel, maar dat vinden wij als team niet erg. Kunnen we lekker veel spelen. We mochten spelen op echt gras, vieze broekjes halen. Mijn mama moet toch wassen en die krijgt alles wel schoon. Mijn moeder zegt dan altijd, dan had het geen broek moeten worden.

Na een goede warming-up en het warmspelen van elkaar begonnen we aan de wedstrijd. We moesten echt hard werken. We kwamen maar niet door de verdediging. Elke keer als je bijna voor het doel kwam, waren er wel weer twee blauwe tegenspelers die de bal dan wel weer wisten af te pakken. Maar we bleven ervoor gaan, het was wel spannend!
In de rust was het nog steeds 0-0 dus de tweede helft beloofde wat.

Na een praatje van Jan-Willem begonnen we weer aan de wedstrijd. We bleven onze eigen doel goed verdedigen waardoor er bijna niemand voor was. Ik was een beetje alleen, waardoor ik de bal niet kon afspelen. Ik heb zelf drie kansen voor het doel gemist, ik baalde enorm. Maar doordat iedereen hard bleef werken, wist ik er weer vol voor te gaan.

Helaas werd er door Houten toch in de 35ste minuut gescoord. De ouders moedigde ons aan, zodat we weer verder gingen. We bleven keihard werken, maar we kregen de bal er echt niet in. Dit was echt jammer, maar we hebben super ons best gedaan. In de kleedkamer kreeg ik ook nog te horen dat ik zondag 3 april pupil van de week mag zijn. Dit is een super week!

Groetjes Jurre Naron