Bekerwedstrijd SVF E2 – Aurora E1

10 Sep 2015 | Pupillen

Na vorige week een warme zomerse zaterdag, nu een koude kille herfstachtige 5e september zaterdag.  Dat was wennen, brrrr..
We startten de wedstrijd, onze eerste wissels waren Thomas, Ted en ik zelf. Al gauw kregen we door dat onze tegenstander veel sterker was. Gelijk al heel veel kansen van Aurora, maar Thijs maakte het ze vaak  moeilijk. Bij de eerste kans van Aurora zorgde hij ervoor dat de bal links naast ging.  Ook al vond hij zelf dat hij niks deed, de leiders vonden van wel. Liam had goed overzicht en zette ons goed op onze plek. Na ongeveer tien minuten werden Sam, Lars en Jasper gewisseld. De bal kwam gelijk via Liam, Thijs en vervolgens Jacob bij mij,  maar kreeg het niet lekker op mijn linkerbeen. Door een groot gat in onze achterhoede kwam Aurora alleen voor het doel. Deze was niet te houden voor Liam, helaas 0-1.  Binnen 5 minuten viel de 0-2.  Jacob kwam nog even lekker door, overspelen bleef iets te lang uit, uiteindelijk naar Koen, maar kreeg het ook niet lekker op zijn slof. Aurora speelde erg goed over en kwam weer voor ons doel en schoten de bal links in de kruising. Nu al 0-3. Ik kreeg zelf een kans om langs de lijn breed te gaan en de bal mooi voor het doel te knallen. Ik had nog even de hoop dat die net als vorige seizoen het doel in draaide. Jammer!
Na de rust stonden Koen, Ted en Thijs wissel.  We waren geen van allen in vorm en momentjes aan het slapen of met andere dingen bezig. Al snel werd het prijsschieten voor Aurora en gingen onze koppies hangen. De einduitslag werd 0-10. Jammer , we hebben ons best gedaan en moeten niet vergeten dat hun een kop groter waren en ook nog een klasse hoger spelen. Volgende week onze eerste competitiewedstrijd tegen Kampong. We gaan ervoor!!!
Groetjes, Duncan Vermeulen