Bekerwedstrijd SVF – Candia

10 Sep 2015 | Heren zondag, SVF 1

Trainer Olav van Rijkom  heeft nog steeds niet de beschikking over alle spelers  door nieuwe en oude blessures.  In deze periode van voorbereiding op de competitie heeft dat als voordeel dat hij andere spelers kan bekijken en zodoende een goed inzicht krijgt in zijn selectie. Toch zou hij graag zijn  sterkste formatie willen bezig zien. Door de vele veranderen ten opzichte van vorig seizoen is het belangrijk dat dit SVF ingespeeld raakt  met elkaar.

De bekerwedstrijd tegen Candia was  moeizaam voor SVF. De mogelijkheden om te scoren waren niet talrijk. Candia vormde een beter geheel en wist  driemaal te scoren. Op advies van onze grensrechter Ries van de Bildt werd de derde terecht,  wegens buitenspel,  afgekeurd.

SVF wisselde deze wedstrijd  driemaal. De jeugdige spelers Tim Verkuyl, Nando Koedam en Wesley Nagel brachten de gemiddelde leeftijd nog verder naar beneden.

Aanstaand weekend gaat de A en B selectie op trainingskamp  en ter afsluiting hiervan  zal  a.s. zondag 30 aug. de bekerwedstrijd gespeeld worden thuis tegen Seastum.  Wim Terwint.