Bekerwedstrijd Houten – SVF

02 Sep 2019 | Heren Zaterdag S.V.F. 1

De omstandigheden voor deze wedstrijd waren niet optimaal. Diverse spelers waren niet aanwezig om welke reden dan ook en de temperatuur was eigenlijk te hoog (30 graden). Wat al gauw opviel was het feit dat Houten een maatje te groot was voor SVF. Ze spelen dan ook in de 3e klasse KNVB.

Wat in de loop van de 2e helft opviel, was de vermoeidheid die parten ging spelen. Logisch natuurlijk. Bij een 4-0 achterstand gaat de hitte nog meer parten spelen dan wanneer je met 4-0 voor staat. Tot slot een goede trainingspartij waaruit duidelijk bleek, dat SVF nog niet helemaal klaar is voor de start van de competitie. De technische staf heeft nog wat werk te verrichten en hopelijk hebben zij spoedig de beschikking over de gehele selectie.

A.s. Zaterdag 7 september om 14:30 uur de 2e bekerwedstrijd thuis tegen ’t Vliegdorp.

Supporters zijn van harte welkom.

Wim Terwint