Bekerwedstrijd De Musketiers – SVF JO13-3

01 Sep 2016 | JO13-3, JO13-3

Zaterdagochtend 27 augustus moesten we om 8.45 uur verzamelen op de parkeerplaats van SVF. Nadat iedereen aanwezig was vertrokken we naar Elst, om daar de bekerwedstrijd tegen de Musketiers te spelen. Vandaag was Jan – Willem onze choach.

Na een goede warming-up begonnen we aan de wedstrijd, iedereen had er zin in! Het was best spannend want het was voor veel spelers pas de tweede keer op een groot veld. Al snel was het duidelijk dat de Musketiers best sterk waren, en al snel kregen we het eerste doelpunt tegen.

Iedereen deed erg zijn best maar de eerste helft ging erg moeizaam, gelukkig floot de scheidsrechter voor de rust.

Tijdens de pauze kregen we een goede peptalk van Jan-Willem, en met frisse moed gingen we het veld op voor de tweede helft.

En die ging goed, we waren feller in de duels en lieten leuk voetbal zien, Kaisa schoot op de lat dat was onze beste kans, jammer genoeg geen doelpunt. Het hele team heeft enorm zijn best gedaan!!

En daar mogen jullie best trots op zijn!

Groetjes Thomas en Hinke.