Balsponsoren aankomende zondag

13 Feb 2017 | Sponsoren

Aankomende zondag  spelen SVF Heren 1 en Dames 1 beide thuis op ons sportpark.

Voor beide wedstrijden mogen we trots de volgende balsponsoren verwelkomen:

SVF Heren 1:
Kool Transport BV

Vanuit de vestiging in Vianen houden zij zich bezig met het nationale en internationale transport van allerhande goederen. Al meer dan 100 jaar ervaring in de transportsector hebben ervoor gezorgd dat zij veel kennis hebben verzameld waarmee zij uw logistieke vraagstukken kunnen oplossen.

Dagelijks staat Kool Transport BV garant voor een succesvolle logistieke afhandeling van goederenstromen voor vele diverse klanten. Naast het leveren van service en betrouwbaarheid, houden zij de lijnen tussen de verschillende schakels kort waardoor de klanten altijd centraal staan !

SVF VR1:
KiaOra Fysio
Natuurlijk wil iedereen weten wat KiaOra te bieden heeft en waarom je juist bij hen aan het juiste adres bent. Zij werken niet alleen klachtgericht maar zien je vooral als een mens in zijn geheel. Zij bieden behandelingen voor je klacht en bieden daarnaast verschillende massage vormen om naast het drukke leven ontspanning te bieden of de klacht te verlichten. Bij  KiaOra vind je de zorg waar je lichaam om vraagt, een individuele benadering en een luisterend oor. Dit is de visie en missie van KiaOra; mensen te helpen om te gaan met hun klachten en de klachten te verminderen.

VOORWEDSTRIJD MEIDEN TEAM
Onze MO13-1 speelt de voorwedstrijd tegen MSV MO13-1.   Kom kijken naar deze leuke wedstrijd waarbij de meiden voor het eerst ook op een groot veld aantreden !
Deze wedstrijd begint om 12.30 uur.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief