Balsponsoren aankomend weekend

01 May 2017 | Sponsoren

Aankomende zaterdag en zondag spelen al onze senioren teams thuis !

Voor de meeste teams ook gelijk de laatste competitiewedstrijden en voor de selectieteams de laatste zondag wedstrijden.  Een soort van historisch weekend dus, dat wil je toch niet missen !

Voor onze Dames1 en Heren1 willen we hierbij nog even de balsponsoren van deze keer in het zonnetje zetten:

De Veldpoort Eten & Drinken
Bij de Veldpoort kunt u al sinds jaar en dag in het mooie historische pand bij de “ingang” van Wijk lekker eten en drinken, zowel binnen als op het buitenterras aan het water.

Arnold van Dam Keukenrenovatie
Voor het renoveren van uw keuken, of natuurlijk een hele nieuwe keuken moet je bij Arnold zijn !  Voor een passend advies komt hij altijd bij u thuis de situatie bekijken en beoordelen. Met de rijdende showroom met daarin een keur aan keuken frontjes, soorten bladen, grepen en kranen vindt u altijd een stijlvolle combinatie naar uw smaak.

Programma senioren aankomend weekend