Balsponsor SVF – ‘t Goy

17 Oct 2015 | SVF 1

Aanstaande zondag speelt SVF 1 thuis tegen ’t Goy 1. Voor deze wedstrijd mogen wij de Voetbal Techniek School als balsponsor verwelkomen !

De Voetbal Techniek School geeft sinds enkele jaren haar cursussen bij SVF en is in de regio ook te vinden op de velden van SV Houten en SVL Langbroek. Ook de Train de trainer cursus wordt bij deze verenigingen op regelmatige basis gegeven. Nieuw is de samenwerking met Keepersschool Klemvast.  U kunt ook terecht bij de VTS voor het verzorgen van speciale voetbaldagen tijdens evenementen en vakanties.  Voor meer informatie kunt u terecht op de site www.vtsl.nl of loop even langs bij Maurice Pot zondagmiddag, hij is dan ook aanwezig tijdens de wedstrijd van SVF 1 – ’t Goy 1.

vts zondag 1

Schrijf je in voor de nieuwsbrief