Aurora JO10-1 – SVF JO10-2G 14 december 2019

16 Dec 2019 | JO10-2

Zo, na de drukke zaterdag van vorige week (nieuwe tenues, foto’s, patat, wedstrijd) vandaag in de luwte naar een uitwedstrijd in Werkhoven. Allereerst verbaasd dat we überhaupt gaan spelen. Het veld is -bij aankomst- heel drassig, zeg maar zeiknat. Maar ok, wel goed om even te gaan voetballen. De laatste wedstrijd voor de winterstop nog even lekker de wei in.

We hebben in ieder geval een gezellige rit gehad met elkaar, na het vertrek richting Werkhoven. Soms kunnen kleine ritjes uitgroeien tot een verrassende toeristische tour waar idyllische plekjes worden aangedaan voordat het ultieme einddoel wordt bereikt.

Maar, eind goed al goed. Compleet aangekomen in Werkhoven staan we, met invalspelers Wytske en Stefan, aan de aftrap. Tjeerd is onze mysterie guest. De eerste helft verloopt machtig mooi. Volop strijd en passie. Uiteraard van onze bikkels maar zeker ook van Aurora. Een heel leuk team. SVF moet aan de bak. We hebben afgelopen week niet voor niets zo hard getraind. Dat kunnen we wel zien! We voorkomen helaas niet een 2-0 ruststand. We houden het maar op wat ‘accentjes’ die de goals veroorzaken. Daar zal aandacht aan worden besteed…….zo heb ik begrepen van een betrokken ouder.

Na de rust komen we terug tot 2-1 door Tjeerd. Aurora scoort hierna de 3-1, maar direct komt SVF met een antwoord 3-2. Zit er nog een verrassing in?
In het laatste kwart van de wedstrijd is de koek een beetje op en loopt Aurora uit tot 6-2. Tijd voor een warme douche…..brrr, het was koud en nat.
Na de wedstrijd een mooie afsluiting van het eerste deel van de competitie. Teun heeft alle kids en ouders uitgenodigd voor een feestje bij hem thuis in verband met zijn verjaardag.

Dat was supergezellig en we hebben genoten van een heerlijke lunch. Willeke en Marco, bedankt!!
We gaan nu even de winterstop in en de voetbalschoenen in het vet zetten, genieten van de feestdagen en eind januari weer verder met de competitie. Fijne dagen allemaal.