Aurora E2 – SVF E3G

23 Apr 2016 | Pupillen

Dinsdagavond 19 april hadden we onze laatste competitiewedstrijd. Dit was een inhaalwedstrijd voor een afgelaste wedstrijd afgelopen winter. Om 18.00 uur vertrokken we naar ons buurdorp Werkhoven. Daar aangekomen en omgekleed begint de wedstrijd in het zonnetje. We beginnen met linksvoor Nova, rechtsvoor Floor en ik mocht in de spits. Linksachter stond Simon, Luuk als laatste man en Sjoerd op zijn vertrouwde plek rechtsachter. Babs, Wisse en Rik als wissel. De jongens van Aurora waren best groot. Dat hadden we afgelopen zaterdag al gezien, want toen moesten we ook tegen ze. Maar we laten ons niet afschrikken.

Helaas maakten ze al in de 1e helft een doelpunt. Ze spelen pittig. Maar we houden de moed erin en na een paar keer in de aanval over en weer schiet ik hem in de kruising. 1-1 ! Yes ! Aurora is veel aan de bal, maar gelukkig geven Babs en Luuk de bal regelmatig een poeier zodat hij weer voorin komt. Helaas lukt het ons niet te scoren en is het rust.

2e helft wordt spannend. Iedereen wil toch graag winnen. Sjoerd vliegt een paar keer met bal en al naar voren en werd een keer flink onderuit gehaald. Maar de bikkel gaat gewoon door. Iedereen komt regelmatig aan de bal. Wisse maakt verschillende acties richting doel en de meeste anderen schieten wel een keer richting doel. Helaas gaat hij er maar niet in. Na wat duels waarbij Simon de bal steeds uitschoot kwamen ze toch nog gevaarlijk dichtbij. Na wat mooie reddingen van Stijn ging er toch een hard schot tussen de verdediging door ons doel in. 2-1 voor Aurora. Na wat acties over en weer raken we weer op koers, maar ineens fluit de scheidsrechter af. 3 minuten voor tijd. Wat een domper! Er staan alweer andere teams op het veld en ondanks de pogingen van Arnold mogen we onze minuten niet uitspelen. Dan maar naar de penalty’s. Sjoerd is de enige die scoort. Voor ons zit de competitie erop. We hebben eerst vakantie en dan gaan we nog naar 5 toernooien gelukkig. Heb er zin in!

Groetjes van Joep