ASC Nieuwland JO15-2 tegen SVF JO15-1

04 Sep 2017 | JO15-1, Junioren

De aller eerste (oefen) wedstrijd ging van start met als aanvoerder aan onze kant Lucas Heijmen.

De wedstrijd begon met een paar kansen voor beide ploegen. Uiteindelijk kregen we toch een doelpunt tegen toen we in de aanval waren en het in de  counter niet konden belopen. Het fluitsignaal klonk, einde eerste helft.

Al snel na rust zette Nieuwland een aanval op  aan de rechterkant, wat al snel volgde tot een voorzet  en doelpunt van de spits. Maar we konden veerkracht tonen met een voorzet aan de rechterkant die door Bram Merkx erin werd geschoten, 2-1. Het bleef lang 2-1 maar 5 minuten voor tijd kwam toch de aanval aan de linkerkant en met gevolg dat hij  langs de verdediger kwam en neergehaald werd in het strafschopgebied. De penalty werd er goed ingeschoten en was onhoudbaar voor onze keeper, Lars Odijk. 3-1 en ook gelijk de eindstand.

Lars van Bemmel

Schrijf je in voor de nieuwsbrief