Algemene Ledenvergadering 2023

15 Oct 2023 | Laatste Nieuws

Dinsdag 10 oktober vond de ALV 2023 plaats. Met een aardige opkomst keek het bestuur terug op het afgelopen jaar. We konden met elkaar concluderen dat SVF een financieel stabiele vereniging is, waar met enthousiaste vrijwilligers, elke week weer gezorgd wordt dat we met elkaar kunnen voetballen. We blikten terug op de aanschaf van 2 full electric warmtepompen, een prestigieus project waar we enorm trots op kunnen zijn. SVF is hiermee de eerste gasloze voetbalvereniging in de regio.

Ook werd duidelijk dat SVF een sociale functie heeft; mede door de al reeds geplande activiteiten voor het aankomende jaar. Het belooft een mooi jaar te worden. SVF wordt gedragen door alle vrijwilligers; we wilden dit jaar daarom ook weer enkele leden in het zonnetje zetten.

Henrie Mocking, Yvette Rieff en Ruud Kolsteeg ontvingen de bronzen speld en werden hiermee Lid van Bijzondere Verdiensten. Ad Kolsteeg mocht deze avond het gouden speldje in ontvangst nemen en werd hiermee Erelid van SVF.

Tijdens deze avond maakte onze ‘huisfotograaf’ Wim weer mooie foto’s, te zien in het fotoalbum.

Al met al was het een geslaagde avond waar we als bestuur positief op terugkijken.

Fysiotherapie

advertisement