Aftrap Samenloop voor Hoop

19 Nov 2015 | Dames zondag

Voetbalmeiden 3 kernen gemeente Wijk bij Duurstede ´trappen´ af voor SamenLoop voor Hoop.

Zondag 22 november is het precies nog een half jaar voordat in Cothen de SamenLoop voor Hoop wordt georganiseerd.  Om het ´samen´ tussen de 3 kernen te onderstrepen, hebben de voetbalverenigingen CDW, SVL en SVF de handen ineen geslagen. Om 13.00 uur wordt de aftrap verricht door organisatoren Petra en Anja op het voetbalveld van SVF in Cothen.

Er zal een vriendschappelijke wedstrijd worden gespeeld van 2 x 25 minuten, aansluitend is er een competitiewedstrijd tussen de dames van SVF en streekgenoot Aurora uit Werkhoven.

Met deze aftrap start de actieve werving van teams die 24 uur willen gaan lopen en daarmee geld ophalen en aandacht vragen voor de bestrijding van de ziekte kanker.

Achter de schermen zijn commissies al maanden bezig en hier en daar ziet u de paarse kleuren van de SamenLoop al verschijnen. Dit  zal de komende 6 maanden alleen nog maar toenemen!!

Hoewel de SamenLoop een activiteit is die wordt georganiseerd door de mensen uit de gemeente Wijk bij Duurstede, zijn teams uit de regio uiteraard ook van harte welkom om deel te nemen op 21 en 22 mei 2016!

samenloop groepsfoto kl