Afsluiting voetbalseizoen A/B-selectie

29 May 2023 | Laatste Nieuws

27 mei 2023
SVF 2 had vorige week zaterdag de laatste competitie wedstrijd al gespeeld. Na de laatste uitwedstrijd van SVF 1 tegen OSO uit Loosdrecht heeft de selectie een afsluiting van het seizoen georganiseerd. De wedstrijd, die werd gewonnen met 1-3, duurde tot ongeveer kwart over 4. Daarna snel douchen en terug richting Cothen.

Tussen 17:30 en 18:00 uur was de inloop op Wijkersloot 10B, thuis bij de Fam. van Rooijen, waar een barbecue en een biertje op ons stonden te wachten. Uiteraard hebben we de barbecue door Slagerij Zumbrink laten verzorgen. Dan weet je dat het super voor elkaar is. Sommige spelers zijn niet te verzadigen, maar nadat bijna iedereen zijn maag gevuld had, was het tijd om een aantal mensen te bedanken voor hun inzet in het afgelopen seizoen. Wim Terwint was aanwezig om dit moment op de camera vast te leggen. Ook Wim werd bedankt voor alle prachtige foto’s die hij dit seizoen gemaakt heeft.

Alle stafleden werden bedankt en ook de mensen die afscheid nemen werden bedankt. Voor Joost Kooijman was dit ook het afscheid als hoofdtrainer van deze groep. Joost is 2,5 jaar trainer geweest en gaf aan een leuke tijd gehad te hebben bij SVF, met een mooie spelersgroep en wisselend behaalde resultaten. Robert Otten stopt als leider, maar blijft gelukkig aan onze club verbonden. Rick Hoekema stopt als speler maar keert volgend jaar terug als leider. Najib el Makrini was niet aanwezig maar heeft ook aangegeven te zullen stoppen bij SVF.

Na het eten hebben we de groep in 8 teams verdeeld en een PubQuiz gespeeld. Het thema was voornamelijk sport en er waren ook nog een paar rondes over SVF, het huidige seizoen en sommige spelers specifiek. Sander en Rik waren de quizmasters en probeerde het spel in goede banen te leiden. Iedereen deed fanatiek mee, dat was mooi om te zien. Voor de winnaars Patrick v. Woudenberg, Lars van Bemmel, Jesse de Kruiff, Vince van Ee en Robert Otten was er een kleine prijs.

Toen de quiz erop zat, ging de één naar huis en de ander bleef nog even een biertje doen tot in de late uurtjes. Het was een beregezellige avond en een leuke afsluiter van het seizoen. De foto’s van de avond staan in een album.

Komende dinsdag speelt SVF O23 nog de slotwedstrijd van de Beloften Regiocup tegen DEV O23 uit om 20:30u in Doorn. Donderdag 1 juni om 21:30uur wordt er afscheid genomen van hoofdsponsor Rob en Caroline Balk, die jarenlang hoofdsponsor zijn geweest van onze club.

Tot slot wil ik namens de hele selectie alle supporters bedanken voor hun komst naar onze wedstrijden. Kees hartelijk dank voor het schrijven van alle wedstrijdverslagen en het afnemen van de interviews. Wim nogmaals dank voor de foto’s. We kijken uit naar volgend seizoen, waar we de strijd aangaan met een nieuwe trainer in een competitie met oude bekenden zoals onze buren uit Werkhoven.

Fijne vakantie en tot volgend seizoen!

De organisatie