UPDATE: SVF 1 – Bunnik 1 AFGELAST

05 Jul 2021 | SVF 1

UPDATE – SVF – Bunnik is afgelast. Bunnik heeft enkele Coronagevallen binnen de selectie en daarom kan de wedstrijd niet doorgaan. De SVF selectie zal gewoon trainen om 20:30u.

Oorspronkelijk bericht: Kunt u het zich nog herinneren? De laatste wedstrijd van het eerste elftal? Ik zal u even helpen herinneren: Dat was een 3-4 uitoverwinning bij DVSA in Amerongen.

Onderling heeft onze selectie wel een paar wedstrijden gespeeld, maar de mannen staan te popelen om weer eens tegen een ander team te spelen. Daar gaat nu toch echt invulling aan gegeven worden. Aanstaande donderdag oefent ons eerste elftal tegen Bunnik, thuis op sportpark de nieuwe kamp. Leuk detail is dat Bunnik wordt getraind door onze oud trainer Edwin Bakker. Altijd een prettig weerzien.

Aanvang van de wedstrijd is 20:30u. Bezoek is meer dan welkom, uiteraard wel op 1,5m afstand van elkaar.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief