Kampong JO13-2 tegen SVF JO13-1

17 Sep 2016 | JO13-2, Pupillen

Op zaterdag morgen 17 september, lekker vroeg, niet te warm niet te koud, begint de uitwedstrijd SVF JO13-1 tegen Kampong JO13-2.

Wij hadden de aftrap maar we kwamen gelijk onder druk. Het lukte ons niet om de bal over te spelen en lekker in het spel te komen. Veel balverlies en een felle tegenstander. Binnen 10 minuten hadden hun al een goal. Wij weer aftrappen en daar gaan we weer. Een mooie pas van Vince naar Tijl. Tijl is een snelle jongen en hij rent er één uit, speelt er nog één uit maar schiet de bal tegen de kieper aan, dat is jammer. En even later werd er al weer de tweede gescoord. maar dat was een geluksgoal van de tegenstander, heel jammer.

Na de aftrap hadden hun gelijk de bal veroverd. Ze deden tik tik tik en de netten bewogen al. 3-0 voor Kampong. Het waren felle spelers die veel met hun handen bezig waren, duwen, trekken, alles. Heel irritant. Ineens was er ruimte voor een jongen die goed kon dribbelen, en mooie acties kan maken dus ruimte moet je die jongen niet geven. Maar toch kreeg hij ruimte en scoorde hij. Wij trapten af en de scheidsrechter floot af in de rust hadden we beproken dat de aanvallers moesten switchen en dat we ze korter moesten dekken, geen ruimte voor hun.

Begin tweede helft ging het nog goed, maar er werd weer gescoord. Vraag me niet hoe want dat weet ik ook niet. Na onze aftrap hadden wij balbezit maar dat was erg lastig want de spelers gingen duwen en hadden we een vrije trap maar die was mis, net mis. De keeper schoot de bal naar voren en de tegenstanders hadden balbezit. Even later werd er alweer gescoord. Maar dat was niet fijn en eerlijk want Chris kreeg een elleboog in zijn oog. Er zat een flinke bult onder zijn oog en Stijn werd in zijn rug geduwd.

Geen leuke wedstrijd. Eindstand was 6-0.

Groetjes Stijn.