SVF D3 – Nieuwland D9

19 Feb 2016 | JO13-3, Pupillen

Zaterdag 13-2-2016:
Zaterdag speelden we tegen Nieuwland D9. Voordat de wedstrijd begon kregen we trainingspakken, dankzij onze sponsor: Rijnheuvel Advies. Dankjewel sponsor!

Het veld was heel hobbelig omdat het bevroren was.  Daardoor stuiterde de ballen soms alle kanten op. We hadden maar één wissel want Femke was helaas ziek. In de eerste helft werd er eerst een doelpunt gemaakt door Nieuwland en stond het 0-1. Vlak daar na maakte ik een doelpunt maar dat bleek buiten spel te zijn. daarna had ik nog een kans maar die was tegen buitenkant paal. Later scoorde Jasper wel en was het 1-1.

Het zat ons even niet mee en Nieuwland scoorde drie keer. Bijna iedereen dacht, dit gaan we niet meer winnen maar in de laatste vijf minuten scoorden we er nog drie. De eindstand was dus 4-4.
Groetjes Kaisa Puik.

Foto’s van deze wedstrijd kun je bekijken in het album.