Uitreiking speldjes jubilarissen

17 Feb 2016 | Laatste Nieuws

Zondag 14 februari was de dag dat de jubilarissen van 2015 hun speldje uitgereikt kregen.

Dit jaar heeft het bestuur ervoor gekozen om op de nieuwjaarsreceptie een oorkonde te geven, die ter plekke getekend werd door de Voorzitter. De uitreiking van de speldjes zou later plaats vinden.

Zondag was het dus zover. De jubilarissen waren uitgenodigd, de taart was besteld, de speldjes zijn opgewreven. Wij waren er klaar voor. Het 1e van SVF zou tegen Odijk spelen maar helaas waren de weergoden ons slecht gezind en werd de wedstrijd afgelast. Maar dat zou de pret voor de jubilarissen niet drukken. DJ Andre Odijk verzorgde de muzikale omlijsting van de middag.

Nadat de taart aangesneden was door een dochter van Patrick van Impelen, werd iedereen voorzien van een heerlijk stuk taart en lekkere kop koffie. De fotografen van DitisWijk en ’t Groentje stonden al klaar om mooie plaatjes te schieten. Onze eigen “SVF-fotograaf” Wim Terwint was er ook bij om wat leuke foto’s te maken. Helaas konden niet alle jubilarissen aanwezig zijn, maar voor degene die er wel waren had Kees Mocking een leuk woordje, waarna ze het speldje overhandigd kregen door Claudia.

jubilarissen felicitatie 1eVervolgens stond de jubilarissen nog een felicitatie te wachten van het complete 1e elftal van SVF. Deze geste werd erg gewaardeerd door jubilarissen en bestuur. We willen daarmee onze waardering uiten voor het jarenlange lidmaatschap van onze leden.

De volgende leden hebben een speldje gekregen:
Walter de Gier –  25 jaar
Paul van den Bogaard – 40 jaar