Een heerlijke overwinning!

02 Dec 2015 | Pupillen

Zaterdag speelde de E4 thuis op de Nieuwe Kamp tegen Amsvorde E5.
Aan beide zijde beschikten we over voldoende wisselspelers en besloten we om met 8 spelers het veld op te gaan.
Wij besloten om de (inmiddels) basisopstelling een beetje door elkaar te gooien door Sophie met Lisa en Joel in de spits te zetten en onze Bas voor de verandering in de verdediging. Sophie scoorde zomaar haar eerste doelpunt met een slim balletje tussen de benen van de keeper door! Daarna helaas twee tegendoelpunten van Amsvorde maaaaar onze E4 tijgers gaven niet op. Ook Jikke kon haar geluk niet op met haar eerste treffer! De leuke wedstrijd werd afgemaakt door ons doelpuntenkanon Bradley, die er over de wedstrijd nog even 4 inkegelde! Lekker hoorrrr. Dit feestje moest natuurlijk worden gevierd met een zakje chips voor onze helden. Top gedaan allemaal! Zaterdag weer?