Pupil van de week: Tim van Schaick

22 May 2022 | Pupil van de week

Afgelopen zaterdag was het dan zover; ik was pupil van de week. Mijn naam is Tim van Schaick, woon in Wijk bij Duurstede en speel in de JO-9.

In de ochtend moest ik eerst zelf voetballen en hebben we met 5-6 uit gewonnen. Ik had 2 doelpunten gemaakt. De dag begon dus al goed.

In de middag kwam ik aan bij SVF en werd ik, samen met mijn broertje Bas en mijn neefje Giel door Yvette ontvangen. We kregen wat drinken en mochten mee naar de kleedkamer. Daar kreeg ik een heel mooi shirt en allemaal vragen wie ik was en waar ik op school zat. Na de warming up was het dan zover; de aftrap. Ik mocht op een heel groot veld op het doel trappen én scoorde! Super blij was ik.

Daarna de eerste helft vanuit de dugout gekeken. In de pauze mocht ik naar boven en hoorde ik van alles aan. De 2de helft heb ik even met mijn vriendjes gevoetbald maar ben ik later weer gaan kijken. Het laatste schot was fantastisch. De wedstrijd eindigde 1-1.

Na de wedstrijd kwam pas echt de verrassing; een bal inclusief alle namen en rugnummers. Die avond ging de bal mee in bed!

Dan als laatste een compliment aan alle spelers, keeper en trainers van het 1ste. Jullie hebben het goed gedaan, respect! Ook dank je wel aan Yvette, bedankt voor de leuke middag.

Groetjes van Tim