Pupil van de week: Luuk versteeg

13 Sep 2021 | Pupil van de week

Zaterdag 4 September had ik eerst zelf gevoetbald in Wijk bij Duurstede. In de middag mocht ik pupil van de week zijn bij SVF 1. Ik was er om half 2. Toen ging ik eerst iets drinken met Yvette en kreeg ik een mooi ‘pupil van de week shirt, deze deed ik gelijk aan. Daarna gingen we naar de kleedkamer, daar waren alle spelers en gingen ze vragen stellen aan mij. Toen gingen we het veld op warm lopen. En met de bal schieten.

Voor de wedstrijd mocht ik de aftrap doen, en schoot ik net naast het doel. Daarna zat ik in de dug-out naast de wisselspelers om na de wedstrijd te kijken. In de rust ging ik na de bestuurskamer om even iets te drinken. De 2e helft was spannender dan de 1e, naar helaas hebben ze verloren met 0-3. Na de wedstrijd kreeg ik een mooie bal en hebben alle spelers hun naam en rugnummer daar op gezet. Daarna nog een patatje eten en ging ik weer naar huis. Ik vond het een hele leuke middag !!

Dankjewel SVF voor deze leuke ervaring en mooie cadeaus!

Groetjes, Luuk Versteeg