5×5 toernooi voor de mini -pupillen van de F4

30 Mar 2016 | Pupillen, S.V.F. F4

Op zaterdag 17 Maart was het weer zover voor de Mini -pupillen van de F-4, een 5×5 toernooi (met CDW met twee teams, Odijk en Aurora).

Dit maal was SVF gastheer.

Een maand eerder had SVF het toernooi winnend afgesloten in Wijk bij Duurstede met 4x winst.

Helaas, moest SVF het toernooi beginnen zonder Owen W, en Floris omdat ze ziek waren. Dat was voor Guus, Sem, Milan, Ruben, Owen en Bart nog meer reden om dit toernooi opnieuw te willen winnen, dus gaven ze de openingswedstrijd tegen Aurora alles om de winst opnieuw binnen te halen.

Het bleek alleen moeilijker dan ze gedacht hadden maar uiteindelijk maakte Guus, na eerdere doelpunten van Ruben (2x) en Sem de 4-2. En SVF was het toernooi met winst begonnen.

De tweede wedstrijd was tegen CDW. Een altijd lastige tegenstander, toch was het SVF dat op voorsprong kwam, na een mooie pass van Milan kwam de bal uiteindelijk bij Ruben die er 1-0 van maakte, SVF werd wat terug gedrongen en voordat we het wisten stond het 1-2 voor CDW… Toch gaf SVF niet op het ze bleven samen werken voor de gelijkmaker. Deze viel uiteindelijk ook na een mooi schot van Sem, 2-2. Daarna bleef SVF knokken voor de winnende goal… Met nog 1min. te spelen is het Bart die de bal veroverde en via Guus de bal bij Ruben bezorgd, die schiet en SVF wint ook zijn tweede wedstrijd 3-2!!!

De derde wedstrijd was tegen Odijk, met veel vertrouwen begon SVF aan deze wedstrijd, alleen bleek Odijk een moeilijke tegenstander. De bal mocht er maar niet in… SVF probeerde het wel maar uiteindelijk was het Odijk dat op 0-1 voorsprong kwam. SVF rolde de mouwen nog eens goed op en probeerde naar voren te gaan om die gelijkmaker te maken. De kansen waren er voor Owen op de paal, Bart net naast, het kon niet uitblijven… Milan passt de bal naar Guus en die schiet; 1-1, doelpunt! SVF wilde meer, alleen was het Odijk dat na rommelig uitverdedigen van SVF op 1-2 kwam net voor het einde van de wedstrijd… Jammer.

Maar we hadden nog een wedstrijd te goed tegen het tweede team van CDW. Met maar één doel gingen de boys de wedstrijd in, winnen!! Ze wilde het fanatieke, juichende publiek wat laten zien. SVF ging sterk van start, Owen schoot de bal nadat hij  hem goed had afgepakt op de paal, de bal kwam voor de voeten van Bart en die maakte de 1-0, goal. Daarna was SVF niet te stoppen.. Het werd 2-0 door Owen, 3-0 via Sem. Daarna kwam CDW nog terug naar 3-1, maar gelukkig was daar Milan die uiteindelijk de 4-1 maakte waardoor SVF ook de laatste wedstrijd winnend kon afsluiten.

Na de wedstrijden stond er limonade klaar met een zak chips!!!  Kortom een geslaagde ochtend!

Op naar het volgende toernooi….

Een supporter

Kijk hier voor de foto’s die gemaakt zijn.