4 x 4-toernooi voor mini’s

27 Mar 2019 | Laatste Nieuws

Op Sportpark De Nieuwe Kamp is het vandaag, 23 maart 2019, al vroeg in de ochtend een drukte van belang. SVF Cothen organiseert vandaag een zogenaamd ‘4 x 4 toernooi’ voor spelers tot en met zeven jaar. Vanuit de hele regio hebben zich teams van SVL, Aurora, CDW, Odijk, ’t Goy en SVF Cothen aangemeld om een toernooi te spelen, waarbij elk team in totaal drie wedstrijdjes zal spelen.

Om 9:00 uur klinkt het fluitsignaal voor de eerste wedstrijden. Prachtig om te zien hoe de jonge spelers onderling lol hebben, maar ook de ouders en toeschouwers genieten zichtbaar van de regionale talenten! Techniek, plezier en strijd gaan hand-in-hand bij de verschillende teams. Om 10:00 uur klinkt het laatste fluitsignaal. Voor de spelers ligt een lekkere traktatie klaar, waarna iedereen dik tevreden huiswaarts keert.

Een woord van dank gaat mede uit naar drie jeugdspelers van SVF Cothen, die op enthousiaste wijze hebben geholpen bij de organisatie en begeleiding van het toernooi.

Het volgende mini-toernooi vindt plaats op 13 april 2019 bij Aurora.